DenjobbigastedagenihelavärldensnällakannågonDelete:adenfrånskolantack


uscchhhhhh
. Idag är det onsdag och det innebär att vi börjar klockan 8:00 och slutar typ fyra. Asså jag orkar inte kan nån typ välta min skolan eller nåt.. jaja. Efter skolan ska jag, Mickis och Julia åka nån stans till stockholm för att dom ska köpa några tröjor från en tjejs bloppis. Vi har ingen aning om var det ligger men eftersom vi heter Alice Julia och Mikaela kommer situationen lösas... ahahha. Vi får se hur det går. Pussss. Jag bloggar mer ikväll om jag hinner, proven och läxorna dödar miggg. 
 Nu måååååste jag springa till skolan och möta Julia. Ciao!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback